مشاور امور معلولین بهزیستی معرفی شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در دیدار نوروزی جامعه معلولین، دکتر نرگس حیدری از معلولین موفق استان وعضو هیئت مدیره جامعه معلولین را  به سمت مشاور امور معلولین  بهزیستی استان زنجان  منصوب کرد. 

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح الله  خدابنده لو با اشاره به نقش برجسته افراد دارای معلولیت توانمند در رفع مشکلات سایر معلولین و الگو سازی جهت موفقیت آنها گفت : جامعه معلولین و اعضای آن با ارائه خدمات به هم گروهان خود بار بزرگی را از دوش بهزیستی برمیدارند و به عنوان همراه و تسهیل کننده خدمات بین بهزیستی و افراد دارای معلولیت تاثیرگذار هستند.

وی در این دیدار بر رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره گیری از توان علمی، عملی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بالفعل و بالقوه نهفته استان با رعایت قانون مداری، عدالت محوری و اخلاق گرایی در پیگیری مطالبات و ارتباط مستمر معلولین و مددجویان و سازمان های مستمر تاکید کرد و انتصاب مشاور امور معلولین را گامی مثبت جهت احقاق حقوق افراد دارای معلولیت عنوان داشت. 

 وی پیگیری مناسب سازی معابر و اماکن عمومی و ایجاد فرصت برای حضور معلولین در سطح شهر و پیگیری اجرای قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت را یکی از فعالیت های مشاورین امور معلولین عنوان کر د و افزود: شرکای اجتماعی بهزیستی جدای از خانواده بهزیستی نیستند و نقش حمایتگری و یاریگری جامعه هدف را به خوبی ایفا می کنند.

وی خاطر نشان کرد : درحوزه توانبخشی در حال حاضر بیش از 19 هزار پرونده  ثبت شده تحت حمایت سازمان وجود دارد و بیش از 16 هزار و 500 خانوار از  افراد دارای معلولیت و بیماران اعصاب و روان مستمری بگیر سازمان هستند.

کد خبر 106144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد