اقدامات بهزیستی استان زنجان در پیشگیری از بیماری کووید 19 شایسته تقدیر شد

زنجان | مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ازمدیر کل بهزیستی استان زنجان در پیشگیری از بیماری کووید 19 در بین جامعه هدف مقیم در مراکز خبر داد و اظهار کرد : کلیه مددجویان ساکن در مراکز بهزیستی سالم هستند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد افزود :دراین لوح برنقش مدیرکل بهزیستی استان به عنوان رئیس کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر تاکید گردیده و معاون وزیر اهتمام بی وقفه ،حضور مستمروموثر در عرصه های مختلف پیشگیری وکنترل ویروس کووید ۱۹ کارکنان بهزیستی استان زنجان را قابل تقدیر دانست .

وی خاطر نشان کرد : از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور ، کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 در بهزیستی استان باهدف اتخاذ اقدامات پیشگیرانه در بین همکاران و مراکز شبانه روزی  تحت نظارت و افراد دارای بیماری زمینه‌ای که در خطر بیشتری برای آسیب یا فوت ناشی از این بیماری قرار داشتند تشکیل و بیش از 40 مورد بخشنامه ، مجموعه های آموزشی ، پیام و اطلاع رسانی در زمینه کاهش عوارض روانی ناشی از شیوع بیماری کووید 19 به بهزیستی شهرستانها و مراکز تحت نظارت ابلاغ گردیده است .
موحد تصریح کرد : دوره های آموزش مجازی انفرادی برای گروههای هدف انجام گرفته و در ارتباط با تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده نظارت لازم برای تامین وسایل بهداشتی صورت گرفته است .
وی افزود : از طریق NGO  ها , موسسات و جهادگران عرصه سلامت مساعدتهای لازم به صورت توزیع پک های بهداشتی مانند ژل های ضدعفونی ، ماسک ، دستکش و شیلد محافظتی صورت در مراکز  و جامعه هدف انجام شده است .

کد خبر 18237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد