مراجعه به بیش از ۵۳۱ روستا و معرفی خدمات اورژانس اجتماعی

خسرو امیدوار، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در نشست با کارشناسان اورژانس اجتماعی از گسترش دامنه خدمات و فعالیت های اورژانس اجتماعی در سطح استان خبر داد.

  معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در رابطه با سالروز تشکیل اورژانس احتماعی گفت: این اقدام به همت سازمان بهزیستی کشور درسال ۱۳۷۸ بصورت پایلوت در دو استان آغاز شد و به تبع آن در استان ما هم در ۶ شهرستان رسماً فعالیت خود را با امکانات کاملاً محدود شروع کرد.

امیدوار با بیان اینکه استان اردبیل تنها استان موفق در دایورت نمودن تماس های خود به مرکز استان بود گفت: خوشبختانه در این رابطه با تلاش های خوب همه دست اندرکارن این امکان برای تمامی اقصی نقاط استان بویژه در روستا ها و مناطق دور افتاده محقق شد تا مردم و همشریان بتوانند با شماره گیری خط تلفنی ۱۲۳ اورژانس اجتماعی مسایل و مشکلات خود را مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به بحث روستاگردی مددکاران و متخصصین این واحد هم اشاره کرد وگفت: این اقدام در قالب طرح پیشنهادی و ابتکارانه بود که تا کنون به بیش از ۵۳۱ روستا در سطح استان مراجعه حضوری داشته و آموزش ها و خدمات لازم ارئه شده است.

گفتنی است: تجهیزمراکز اورژانس اجتماعی و ارتقای سطح کیفی خدمات، بحث تبدیل وضعیت نیروهای اورژانس اجتماعی، ارائه خدمات به بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ عنوان تماس از جمله اقدامات و انتظاراتی هستند که با جدیت دنبال و پیگیری می شوند.  

کد خبر 116156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد