تشریح برخی از خدمات و فعالیت های اورژانس اجتماعی

همزمان با هفته دولت حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان طی ارتباط تلفنی با برنامه رادیویی" سلام ساوالان" صدا و سیمای مرکز اردبیل از تشریح برخی از خدمات و فعالیت های صورت گرفته از طریق حوزه امور اجتماعی (واحد اورژانس اجتماعی) خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه هشتم شهریور بنام روز اورژانس اجتماعی تعیین و نامگذاری شده است گفت: حوزه امور اجتماعی وبویژه واحد اورژانس اجتماعی مجموعه بسیار مهم و تاثیر گذار، خدمتی عام و کلی در زمنیه مداخلات تخصصی در مسایل اجتماعی هست که از سوی سازمان بهزیستی کشور ایجاد شده است.

رضایی افزود: خدمات اورژانس اجتماعی بصورت ۲۴ ساعته بوده و مردم عزیر در صورت لزوم می توانند با شماره خط تلفنی  ۱۲۳  بصورت سریع، تخصصی و به موقع نسبت به طرح مسایل و مشکلات خود پرداخته و راهنمایی ها و مداخلات لازم را  برای حل و فصل ندرخواست های خود دریافت کنند.

وی در رابطه با خدمات ارائه شده از سوی این واحد اظهار داشت: مشکلاتی از قبیل؛ همسر آزاری، کودک آزاری، سالمند آزاری، اختلافات خانوادگی و غیره از طریق اورژانس اجتماعی در حال پیگیری و ارجاع هست و تمام تلاش ما هم بر این است که با گسترش یک سری فعاایتهای مختلف از جمله؛ ایجاد پایگاه های اجتماعی و روستا گردی بتوانیم مشکلات خانواده ها را به حداقل برسانیم.

کد خبر 116075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد