آیین رهسپاری فرزندان خانه کودک و نوجوان امام خمینی(ره) دزفول برگزار شد

بعد از ظهر امروز ۶شهریورماه به مناسبت هفته دولت آیین رهسپاری ۲ نفر از فرزندان خانه کودک و نوجوان امام خمینی (ره) دزفول با حضور مدیر کل و سرپرست معاونت امور اجتماعی بهزیستی خوزستان و رئیس و مسئولان بهزیستی شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان ،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی استان در حاشیه این مراسم  بیان کرد:بر اساس قانون ،بهزیستی تا سن ۱۸ سالگی باید شرایط استقلال این افراد را مهیا کندو از مهارت آموزی تا استقلال در کنار این کودکان و نوجوانان است و حتی پس از ترخیص از مرکز حمایت های خود را از این فرزندان قطع نمی کند. 

کریمیان گفت:هم اکنون ۲۱۹ کودک در ۱۲ مرکز شبانه روزی کودکان و نوجوانان   و شیرخوارگاه بهزیستی خوزستان نگهداری می شوند که تلاش این اداره کل بازپیوند کودکان به خانواده های خود و یا واگذاری آنها به خانواده های دارای صلاحیت به عنوان فرزند خوانده است.

وی خاطر نشان کرد:۲۲ کودک زیر پوشش بهزیستی خوزستان از ابتدای امسال تاکنون در قالب فرزندخواندگی به خانواده های متقاضی دارای صلاحیت واگذار شده است.

گفتنی است ،مدیر کل بهزیستی خوزستان روز سه شنبه۶ شهریور ماه ،به مناسبت هفته دولت در  شهرستان دزفول  حضور یافت و در برنامه های متنوعی از جمله  نشست با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و بررسی مشکلات جامعه هدف بهزیستی ،افتتاح خانه کودک و نوجوان رادمان،افتتاح گروه همیار،نشست علمی تخصصی با کارشناسان اورژانس اجتماعی سراسر استان و بازدید از خانه های نگهداری از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست شرکت کرد.

کد خبر 116018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد