شهر قدس | غبارروبی امامزاده حضرتین

غبارروبی امامزاده حضرتین شهرستان قدس و گلباران مزار شهدای این امامزاده به مناسبت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه شهرستان قدس انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت روز خبرنگار، غبارروبی امامزاده حضرتین شهرستان قدس و گلباران مزار شهدای این امامزاده به مناسبت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه و مسئولین شهرستان انجام شد.

همچنین خبرنگاران در کنار این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و غبارروبی قبور مطهر شهدا، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

این مراسم با تلاوت قرآن و مداحی ذاکران اهل بیت همراه بود و باتوجه به اینکه امروز به نام روز شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است، اصحاب رسانه با حضور در مزار شهدای مدافع حرم آرمیده در این امامزاده بار دیگر قدردانی خود را نسبت به کسانی که برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) از جان خود گذشتند ابراز کردند.

گفتنی است؛ در این مراسم از همکاری اداره بهزیستی در اعیاد مختلف با اداره اوقاف تقدیر و تشکر شد و همچنین از خدوم امام زاده و خبرنگاران شهرستان تجلیل کردند.

کد خبر 114804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد