شمیرانات | اهداء ۴۸۷ بسته نوشت افزار و ملزومات تحصیلی در سه مرحله به دانش آموزان تحت پوشش

همزمان با آغاز سال تحصیلی ودر راستای اجرای پویش سراسری "همه حاضر "، در سه نوبت بسته های آموزشی تحصیلی به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان و تعدادی از ادارات بهزیستی شهرستان های همجوار توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مینا رجایی مدیر بهزیستی شمیرانات در این باره گفت :همزمان با آغاز سال تحصیلی پویش سراسری "همه حاضر "با هدف تامین لوازم التحریر وملزومات تحصیلی دانش آموزان تحت پوشش در شهرستان شمیرانات اجرا شد. به مناسبت مهرماه و بازگشایی مدارس طی سه نوبت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی شمیرانات و تعدادی شهرستان های همجوار۴۸۷ بسته  لوازم التحریرو کیف مدرسه به همراه پوشاک فصل پاییز و کفش توزیع شد.

این فعالیت طی دوماه اخیر آغاز ودر راستای اجرای پویش همه حاضر  فرآیند تامین و توزیع ملزومات تحصیلی همچنان ادامه دارد.

این پویش به همت حوزه مشارکتهای مردمی بهزیستی این شهرستان با همکاری خیرین نیک اندیش و نیکوکاران گرامی اجرایی شده وقابل تقدیر است ضمنا در این شهرستان دو پایگاه توزیع لوازم التحریر، کیف مدرسه و پوشاک فصل پاییز در مرکز رفیده و تامین و توسعه کودکان ونوجوانان راه اندازی که به دانش آموزان تحت پوشش و توانخواهان توزیع شد.

چهار پایگاه دیگر در مراکز قدوسی، مجتمع خدمات بهزیستی رودبار قصران، خانه تلاش آصف و شیرخوارگاه حضرت آمنه(س) در این راستا اقدام نموده  واین فعالیت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 117959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد