شهرتهران | انجام مشاوره فردی کارکنان بهزیستی با حضور متخصص روانشناسی

مدیر بهزیستی شهرتهران از حضور متخصص روانشناسی برای مشاوره فردی کارکنان در محل ستاد این اداره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر گفت: با توجه به نوع زندگی انسان ها در جوامع کنونی و مشکلات ناشی از آن و ارائه راهکار مناسب، بسیاری از افراد برای حل مشکلات خود نیاز به مراجعه به روانشناس و متخصص دارند.

مدیر بهزیستی شهر تهران در ادامه سخنانش افزود: از سالهای بسیار دور و تمدن های قدیمی انسان ها متوجه شدند تمام مشکلات و ناراحتی ها ناشی از جسم نیست و روان و ذهن فرد هم می تواند دچار مشکل شود و ناراحتی هایی برای او ایجاد کند. کم کم مردم نیاز مراجعه به یک روانشناس یا روانپزشک را برای حل مسائل روانی خود احساس کردند. گسترش این احساس نیاز در بین مردمان مختلف در سراسر دنیا و درخواست روزافزون افراد برای حل مشکلات روانی شان باعث شکل گیری و پیدایش انواع مختلفی از مشاوره و مدل جلسات درمانی گردیده است.

وی در ادامه عنوان کرد: امروزه هرکس با توجه به نوع مشکلش اعم از اینکه فردی است یا خانوادگی، مربوط به چه رده ی سنی است و به چه نوع درمانی نیاز دارد به درمانگر مرتبط مراجعه می کند. و از جمله دلایل اصلی که نیاز به مشاوره فردی داریم، ۱. داشتن اضطراب و یا نوسانات اخلاقی غیرعادی، ۲. مسائل و مشکلات خانوادگی، ۳. کمبود اعتماد به نفس، ۴. افسردگی، ۵. سوگواری، ۶. تروما، ۷. ایجاد یک تحول بزرگ، ۸. مشکلات مزمن سلامتی و ...در زندگی می باشد.


قابل یادآوری است، جلسات مشاوره فردی هر هفته دوشنبه و با حضور دکتر فرشته ابراهیمی در محل ستاد بهزیستی شهر تهران و با حضور کارکنان این اداره برگزار می شود.

کد خبر 114793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد