فیروزکوه | دیدار فرماندار از کارکنان بهزیستی

َبه مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و تأسیس سازمان بهزیستی محمد حیدری منش فرماندار و دهباشی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با رئیس و کارکنان بهزیستی دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛   فرماندار  شهرستان فیروزکوه و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات اداره بهزیستی حاضر شده و ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی، از خدمات اجتماعی و مددکاری کارکنان بهزیستی تشکر و قدردانی کرد.

فرماندارضمن  بیان واحترام به مقام والای شهید فیاض بخش، از کارمندان خدوم و زحمتکش بهزیستی خواست تا با الگو پذیری از راه و رسم این شهید والامقام، خدمت رسانی به جامعه هدف را بیش از پیش پررنگ تر کرده، و با خدمت بی منت و مشاوره و مددکاری به موقع، التیامی بر درد جامعه هدف باشند.

در این دیدار علی اصغر عموزاده ضمن تبریک چهل چهارمین سال تاسیس سازمان بهزیستی در خصوص عملکرد یک ساله  بهزیستی شهرستان، مسایل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی مطالبی را عنوان نمود و گفت: اداره بهزیستی بعنوان متولی اصلی امورات معلولان وجامعه هدف  همواره با نگاه ویژه و پیگیری مداوم برای رفع مشکلات اجتماعی و معیشتی مددجویان گام برمی دارد و تقاضا مندیم که در راه خدمت به هم نوعان و اقشار آسیب پذیر، کلیه نهادهای اجرایی شهرستانی  به خصوص فرمانداری یاری رسان بهزیستی باشند.

کد خبر 114111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد