روابط عمومی بهزیستی رتبه برتر جشنواره روابط عمومی های استان را کسب کرد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از کسب رتبه برتر جشنواره روابط عمومی های استان توسط روابط عمومی بهزیستی خبر داد و گفت: روابط عمومی مهمترین عامل تقویت جایگاه سازمان در بین افکار عمومی جامعه است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو اظهار کرد: این ارزیابی بر اساس بازبینی هوشمندانه و منصفانه از عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی در آگاهی بخشی جامعه هدف از خدمات حمایتی اجتماع محور در بخش برگزاری دهه فجر ،سفر رییس جمهور شهید ،جشنواره شهید رجایی ،هفته دولت و اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ،  تبلیغات و انتشارات ، فضای مجازی ، جشنواره ها ، نشست ها و امور هنری ، انتشار با ارسال دقیق، زمانمند و حرفه‌ای ، مستند سازی و آرشیو صورت گرفته است .
این مقام مسئول بیان کرد: در ۱۰ سال گذشته روابط عمومی بهزیستی استان به صورت پیاپی موفق به کسب رتبه اول تا دوم بین روابط عمومی های بهزیستی های سایر استانها شده که این امر نشان از تعامل مناسب ، اطلاع رسانی درست و دوسویه و اقناع افکار عمومی و ارتباط خوب با رسانه ها  دارد. 

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی بطور کلی اخلاق‌گراست و اساساً برای گفتگو میان سازمان و مردم شکل گرفته است، افزود : روابط عمومی ها با به کارگیری هنر، مهارت و دانش خود در راه اعتلای اطلاع رسانی بهینه و ارتباط مطلوب و صمیمانه بین مردم و سازمان، جهاد تبیین و مقابله با تحریف واقعیت ها، ارتقای بینش جامعه و تحقق اهداف دولت، گام بر می دارند.

مدیرکل بهزیستی عنوان کرد: روابط عمومی هنر ایجاد استمرار و ارتقاء روابط انسانی و علم زندگی در عصر ارتباطات است و فعالان عرصه روابط عمومی پیش قراولان آگاهی بخشی جامعه، هستند که نقش مهمی در تنویر افکار عمومی بر عهده دارند.

کد خبر 111833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد