تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از مجموعه‌های برتر در عرصه مناسب‌سازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر مسعود فیروزی دبیر قرارگاه تحول دسترس پذیری محیط برای افراد دارای معلولیت به همراه محمدقاسم صادقی مسئول دبیرخانه ستاد مناسب‌‍سازی استان خراسان رضوی با حضور در مجموعه آزمایشگاه پارسه از مدیر این مجموعه به‌دلیل تلاش‌های ارزنده در راستای اجرای ماده ۲ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و انجام مناسب‌سازی و دسترس پذیری مناسب ساختمان آزمایشگاه پارسه تقدیر کردند.

دبیر قرارگاه تحول دسترس پذیری محیط برای افراد دارای معلولیت در این خصوص، گفت: سهولت دسترسی به خدمات درمانی از مهمترین اولویت‌های افراد دارای معلولیت، سالمندان، مادران باردار و... می باشد. آزمایشگاه پارسه با اقدامات و پیگیری مدیریت این مجموعه دسترس‌پذیری مطلوبی را در بخش‌های مختلف طبق ضوابط معماری و شهرسازی ایجاد نموده است و افراد دارای محدودیت در این مجموعه همانند سایر شهروندان به راحتی می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

مسعود فیروزی، افزود: بی‌تردید دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی جهت برخورداری معلولین از حمایت‌های اجتماعی مستلزم همیاری، همگرایی و تعامل مثبت میباشد. خوشبختانه موضوع مناسب‌سازی مورد توجه دولت خدمتگزار، استاندار معزز و معاون امور عمرانی با هدف برداشتن گامی اساسی در راستای رسیدن به محیطی قابل دسترس برای همگان در کنار مسائل کلان قرار گرفته و طرح تحول دسترس‌پذیری محیط برای افراد توانخواه با همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط در هفت شهر بالای 100هزار نفر جمعیت که شامل شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، کاشمر، قوچان، تربت‌جام و تربت حیدریه می‌باشند تهیه ودر سند تحول عمرانی استان لحاظ گردیده است. 80 درصد جمعیت استان در این هفت شهر سکونت دارند و تحقق این طرح رضایتمندی این عزیزان را فراهم خواهد آورد . اقدامات عملیاتی واجرایی این طرح از سال گذشته آغاز گردیده و همچنان درحال اجرا و پیگیری می‌باشد.

کد خبر 110228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد