توانمند سازی و ایجاد خود باوری در جامعه هدف اصلی‌ترین رویکرد بهزیستی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در سفر یکروزه به شهرستان تربت‌جام با دادستان این شهرستان دیدار کرد.

در این جلسه دادستان شهرستان تربت‌جام، گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی ولی‌نعمتان ما هستند و خدمت به آنها در زندگی دنیوی و اخروی برکات بسیاری دارد. جلب رضایت مددجویان باید سرلوحه مسئولیت‌های تمامی افراد خدوم در این سازمان قرار بگیرد. یکی از وظایف دادستانی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که خوشبختانه بهزیستی در تعامل با دستگاه قضایی و در این زمینه بسیار موثر عمل کرده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نیز  در این جلسه ضمن قدردانی از دادستان شهرستان تربت‌جام به‌دلیل توجه ویژه و پیگیری مطالبات توانخواهان در امر مناسب‌سازی ادارات و فضای عمومی شهرستان و همینطور حمایت ایشان در راه‌اندازی مرکز ماده 16، گفت:  بهزیستی سازمانی اخلاق محور و تاثیر گذار در تمامی عرصه‌های اجتماعی است و نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.  اورژانس اجتماعی شهرستان تربت‌جام از سال 1396 در راستای پیشگیری و رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی از جمله کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری، اقدام به خودکشی  و ...  شروع به فعالیت کرده است و سه حوزه  نصر آباد، صالح آباد و  تربت‌جام را تحت پوشش قرار داده است.

دکتر مسعود فیروزی با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های بهزیستی اقدام در راستای پیشگیری و درمان معضل اعتیاد است که در این میان نیازمند حمایت‌های ویژه مجموعه قضایی هستیم، گفت: درحال حاضر 3 کلینیک درمان اعتیاد سرپائی، یک مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد ماده 15 ویژه مردان، یک مرکز اقامتی ترک اعتیاد ماده 16 مخصوص ساماندهی معتادین متجاهر در این شهرستان در زمینه درمان اعتیاد ارائه خدمت می‌نماید.

 

 

کد خبر 109917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد