آمادگی بهزیستی برای جمع آوری نذورات مردمی در عید قربان

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از آمادگی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی برای توزیع قربانی های اهدایی مردم شریف استان بین اقشار کم برخوردار بهزیستی خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر فرگل صحاف ضمن گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت، با بیان راه اندازی پویش عید تا عید از عید سعید قربان تا عید غدیرخم،  ضمن تبریک عید سعید قربان، عید بندگی و اطاعت به عموم مردم ایران بخصوص هم استانی های عزیز و خیرین بزرگوار، اظهار داشت: تمامی ادارات و مراکز بهزیستی و موسسات خیریه بهزیستی ، آماده دریافت نذورات و هدایای خیرین عزیز برای توزیع بین خانواده های نیازمند و بخصوص ایتام می باشند.

وی افزود: مردم عزیز استان که همواره یار و یاور بهزیستی در خدمت رسانی بهینه به خانواده های آبرومند نیازمند بوده و هستند، می توانند در این روز و ایام، نذورات و هدایای نقدی و غیر نقدی خود را تحویل مراکز و پایگاههای ذیربط  نمایند تا در سریعترین زمان جهت رفع نیازمندی های خانواده های تحت پوشش توزیع شود.

وی از آمادگی بهزیستی جهت دریافت دام های زنده خیرین در عید سعید قربان جهت ذبح و توزیع بین اقشار تحت پوشش بهزیستی استان خبر داده و گفت : خیرین در شهرستان تبریز می توانند گوشت قربانی و دامهای زنده خود را به شیرخوارگاه احسان واقع در خیابان سلیمان خاطر، جنب دانشگاه آزاد تحویل دهند که نمایندگان  اداره دامپزشکی استان به همراه ذبح و خودروی یخچال دار در محل مستقر می باشند و ادارات بهزیستی سایر شهرستانها نیز آماده دریافت قربانی ها و دامهای زنده جهت توزیع بین مددجویان می باشد.

آمادگی بهزیستی برای جمع آوری نذورات مردمی در عید قربان

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: جهت سهولت امر، هم استانی های عزیز و هموطنان بزرگوار و نوع دوست استان می توانند با استفاده از کد دستوری #۶۱۶۰*۶۶۵۵* و انتخاب نیت خود در هزینه کرد کمک های موردی (معیشتی، مسکن، انتقال، تحصیلی، جهیزیه و درمان) به نیازمندان عزیزی که چشم انتظار یاری همنوعان می باشند کمک رسانی کنند .
وی ادامه داد : شماره حساب متمرکز هدایای خاص بهزیستی استان نزد بانک مرکزی  ۴۱۵۴۰۳۴۵۴۱۵۵۶۰۷۷ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۳۴۲۱۱۴ نیز در خدمت عزیزان جهت کمک به نیازمندان در اختیار مردم شریف استان می باشد و هموطنان عزیز می توانند از طریق روشهای مذکور به یاری نیازمندان بشتابند.

                                                                                                                 

کد خبر 109878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد