گزارش تصویری| جلسه تبیین انتخابات و بصیرت‌افزایی در اداره بهزیستی ملکان

جلسه تبیین انتخابات و بصیرت‌افزایی با حضور فرمانده سپاه ناحیه ملکان، در سالن کنفرانس اداره بهزیستی ملکان برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ملکان در این جلسه، سرهنگ امیر شاه‌محمدی، فرمانده سپاه ناحیه ملکان، ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت گفت: «حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها اولین شهید راه ولایت هستند و اگر فریادهای حضرت و دفاع ایشان از ولایت نبود، امروز از شیعه خبری نبود.» سرهنگ شاه‌محمدی در ادامه، با اشاره به وقایع تاریخی شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، بیان داشت:

«به این سوال فکر کنیم که چرا حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام سکوت کردند و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به دفاع از ولایت پرداختند؟»

وی افزود: «امام علی علیه‌السلام در حالی‌که امر به سکوت بودند، حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به میدان آمدند و از ولایت دفاع کردند.

حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها که خود را از مرد نابینا می‌پوشاند، به مسجد می‌رود و در دفاع از حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام خطبه می‌خواند.

 فرمانده سپاه ناحیه ملکان با اشاره به حوادث چند سال اخیر بیان کرد: «طی این سال‌ها دشمن همه تلاش خود را به کار بست تا بین ولایت و امت جدایی ایجاد کند.

هر جا هم بین ولایت و امت فاصله افتاده است، هم امت آسیب دیده‌اند و هم ولایت. مثلا در جریان مسائل ۱۴۰۱ دشمنان عده‌ای از جوانان ما را اغفال کردند و با یک سری شعارهای هنجارشکن سعی کردند در جریان مسائل ایران، خدشه وارد کنند که نتوانستند.»

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: «در حال حاضر دشمن تلاش دارد که به نوعی انتخابات را کم‌رونق جلوه دهد و مردم را تشویق می‌کنند که در انتخابات مشارکت نداشته باشند اما این کار آن‌ها نیز با شکست مواجه خواهد شد.»

گزارش تصویری| جلسه تبیین انتخابات و بصیرت‌افزایی در اداره بهزیستی ملکان

کد خبر 110293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد