به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شبستر به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با مادر شهید اسماعیل پور دیدار و از صبر و بردباری خانواده معظم شهدا تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شبستر به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت رئیس اداره بهزیستی شهرستان شبستر به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با مادر شهید اسماعیل پور دیدار و گفت‌وگو کرد.

نریمانی رئیس بهزیستی بهمراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شبستر با حضور در منزل شهید اسماعیل پور در شهر کوزه کنان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از سرکار خانم معصومه شبان مادر شهید والامقام اسماعیل پورجزو خیرین بهزیستی تجلیل کرد.

تجلیل از مادر شهید والامقام اسماعیل پور در شبستر تجلیل از مادر شهید والامقام اسماعیل پور در شبستر

رئیس بهزیستی در دیدار با خانواده شهیدا گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

وی خطاب به خانواده شهید گفت: دعا کنید این شهید عزیز کمک کنند تا به مسئولیت‌های خود نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.

وی اظهارکرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

تجلیل از مادر شهید والامقام اسماعیل پور در شبستر  تجلیل از مادر شهید والامقام اسماعیل پور در شبستر

نریمانی رئیس اداره بهزیستی، دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌های خون شهدا هستیم و دراین دیدار از سرکار خانم معصومه شبان بعنوان خیرین بهزیستی یاد کرده و از اقدات شاخص مادر این شهید والامقام در دراستای حمایت از گروه هدف بهزیستی قدر دانی کردند.

و در پایان با اهدای لوح تندیس از خدمات شایسته ایشان تجلیل کرد. لازم بذکر است در این دیدار مجددا خانم معصومه شبان با اهدای مبلغ ۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به گروه هدف مشارکت نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد