لاهیجان | اهدای ملک مسکونی توسط بانوی نیکوکار لاهیجانی به بهزیستی گیلان

بانوی نیکوکار لاهیجانی، در جهت اهداف خیرخواهانه و خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی، ملک مسکونی خود را به بهزیستی گیلان اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان ، طی نشستی با حضور اسماعیل دلیری مسئول امورحقوقی بهزیستی گیلان، هاجر بایرامی رئیس اداره بهزیستی لاهیجان و سایر مسئولین بهزیستی شهرستان، بانوی نیکوکار لاهیجانی ملک مسکونی ۹۰متری خود واقع در شهرستان لاهیجان به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال را در راستای تحقق اهداف خیرخواهانه و خدمت رسانی به مددجویان و توانخواهان به بهزیستی گیلان اهدا کرد.

هاجر بایرامی رئیس اداره بهزیستی لاهیجان ضمن قدردانی از این بانوی نیکوکار لاهیجانی، اظهار داشت: خیرین نیکوکار همواره با کمک های نوع دوستانه یاری گر بهزیستی در جهت خدمت رسانی به مددجویان هستند و شایسته است تا همواره مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

وی با بیان اینکه بسیاری از خیرین بدون هیچگونه چشمداشتی یاری گر مددجویان بهزیستی هستند خاطر نشان کرد: خیرین نیکوکار در جهت رفع مشکلات مددجویان و تامین رفاه اجتماعی جامعه هدف، همواره بعنوان همیاران ارزشمند بهزیستی محسوب می شوند که به همین منظور نیز سازمان بهزیستی همیشه قدردان خیرین گرامی است.

گفتنی است در خاتمه این نشست رئیس اداره بهزیستی لاهیجان با اهدای لوح سپاس و هدیه از بانوی نیکوکار لاهیجانی به پاس خدمت بی منت و خیرخواهانه و اعتماد ایشان ، تقدیر به عمل آورد.

کد خبر 109818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد