کلیه ادارات بهزیستی گیلان و مراکز خیریه تحت نظارت، آماده ی دریافت نذورات عید قربان هستند

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان است؛ اعلام کرد: کلیه ادارات بهزیستی گیلان و مراکز تحت نظارت، آماده ی دریافت دام های زنده جهت ذبح بهداشتی و سایر نذورات عید قربان و غدیر هستند.

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان، اظهار داشت:مطابق معمول هرساله پویش " عید تا عید" به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر با هدف جلب مشارکتهای مردمی و حمایت از مددجویان نیازمند اجرا می شود.

وی در خصوص جمع آوری و توزیع گوشت قربانی بین مددجویان نیازمند بهزیستی اضافه کرد: طی انجام هماهنگی های لازم بهزیستی استان با تمامی شبکه های دامپزشکی شهرستانها، ذبح دام های زنده و توزیع گوشت بین مددجویان نیازمند بهزیستی با رعایت کلیه موازین بهداشتی صورت می پذیرد.

طوفانی همچنین با تاکید بر رعایت نگهداری و اصول بهداشتی ذبح دامهای زنده و توزیع بهنگام بین مددجویان نیازمند و یا تحویل به موسسات تحت نظارت معاونت اجتماعی و توانبخشی بهزیستی گیلان،خاطر نشان کرد: به تمامی نیکوکاران و حتی ادارات دولتی اطلاع رسانی شد چنانچه شرایط ذبح و نگهداری از دام های زنده را ندارند می توانند با مراجعه به مراکز خیریه تابعه بهزیستی در سراسر استان نذورات خود را اهدا نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان در پایان ضمن اعلام آمادگی کلیه ادارات و مراکز تابعه بهزیستی گیلان برای دریافت دام زنده و ذبح شده و سایر نذورات جهت توزیع بین مددجویان نیازمند بهزیستی؛ یادآور شد: نیکوکاران گرامی می توانند علاوه بر اهدای دام های زنده در عید قربان ، برای پرداخت کمک های نقدی و نذورات خود در عید قربان و غدیر از طریق کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* و یا واریز مبلغ به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۸۲۲۶۳۶ اقدام نمایند.

کد خبر 110007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد