اولین خانه مهرخانواده در شهرستان فومن افتتاح شد

اولین خانه مهر خانواده شهرستان فومن به منظور دیدار فرزندان طلاق با والدین با همکاری نهادهای بهزیستی و دادگستری در شهرستان فومن افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، اولین مرکز مهر خانواده جهت دیدار فرزندان طلاق با والدین؛ به منظور حمایت از خانواده در جهت استفاده از امکانات و ظرفیت ادارات دولتی، با حضور حسین خیرخواه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، مریم شمسی پور سرپرست اداره بهزیستی شهرستان فومن و سار کارشناسان دادگستری در شهرستان فومن راه اندازی شد.

مریم شمسی پور سرپرست اداره بهزیستی شهرستان فومن در آیین افتتاح این مرکز اظهار داشت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و معضلات مرتبط با طلاق و آسیب‌های موجود در حوزه خانواده و برای کاهش تبعات ناشی از طلاق برای کودکان و نوجوانان، تاسیس چنین مراکزی که با روحیات اطفال سازگاری داشته باشد لازم و ضروری است.

 وی اضافه کرد: دیدار فرزندان طلاق با والدین خود در مراکز مهر خانواده، جایگزین مناسبی جهت اینگونه دیدارها در نهادهای قضایی و انتظامی است و تمامی این دیدارها، تحت نظارت نیروهای متخصص روانشناس کودک و مددکار اجتماعی در فضایی آرام و به دور از تنش و هیاهو صورت می‌گیرد.

کد خبر 110616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد