رودسر | افتتاح مرکز مهر خانواده در بهزیستی شهرستان رودسر

مرکز مهر خانواده با هدف دیدار فرزندان طلاق در فضایی امن و با رصد کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی و با همکاری بین نهادی بهزیستی و دادگستری در بهزیستی شهرستان رودسر افتتاح شد.

 مرکز مهر خانواده جهت دیدار فرزندان طلاق؛ به منظور حمایت از خانواده در جهت استفاده از امکانات و ظرفیت ادارات دولتی، باحضور حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان، پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر، میثم اسدی دادستان رودسر، فردین امیری رئیس دادگستری رودسر، کارشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و سایر مسئولین شهرستان، در محل اداره بهزیستی رودسر افتتاح شد.

پیمان محمدی پور رئیس بهزیستی رودسر در خصوص افتتاح این مرکز عنوان کرد: هماهنگی و ایجاد تعامل مثبت بین والدین برای استفاده از حق ملاقات فرزندان در محیطی امن به منظور کاهش آسیبهای روانی و اجتماعی فرزندان و حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در محیطی امن را می توان از اهداف این مرکز برشمرد.

وی به خدمات بهزیستی در این مرکز اشره کرد و گفت : مشاوره، روان درمانی، مددکاری و آموزش والدین و کودکان و حمایت های حقوقی قضایی از کودکان و زنان از خدمات این مرکز خواهد بود.

رئیس بهزیستی رودسر خاطرنشان کرد: در فرایند اجرای عملیاتی شدن طرح عمل والدگری مثبت در مراکز مهر خانواده، پرونده های ملاقات به مراکز مهر خانواده تحویل می گردد که بعد از دیدار خانواده ها، گزارش ماهیانه از روند ملاقات ها و تعداد صلح و سازش های ایجاد شده بین والدین، ارائه می گردد.

کد خبر 109710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد