پاکدشت | حضور رییس بهزیستی در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان

در ادامه روند جلسات شهرستانی، جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت با حضور رئیس بهزیستی و ادارات متبوعه در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت در سال جاری به ریاست آخوندی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور منوچهر لرنی رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران و نادره افشارها رئیس بهزیستی و نمایندگان سایر ادارات به منظور گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر ۳۰ خرداد لغایت ۶ تیر و اجرای برنامه‌ها و مراسم‌های متنوع در شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

نادره افشارها گفت: بهزیستی پاکدشت با نظارت های روزانه و هفتگی و همچنین ماهانه توسط کارشناسان پیشگیری و بازرسی نسبت به مراکز اقامتی تحت نظارت اهمیت خاصی قائل بوده و در خصوص بهبود روند خدمت رسانی مراکز فوق پیگیری های مجدانه ای صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: هزینه های پیشگیری به مراتب پایین تر از درمان است بهزیستی شهرستان با راه اندازی کارزار رسانه ای والد آگاه فرزند ایمن در سطح شهرستان اقدامات شایسته و خوبی در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد انجام داده است که به سبب آگاهسازی خانواده ها می تواند راهگشا باشد. اعتیاد مسئله‌ای اجتماعی است و درمان آن هم ضرورتاً باید اجتماع محور باشد و در کنار آن به مباحث پیشگیری، مبارزه و آموزش پرداخته شود.

رئیس بهزیستی با بیان اینکه هر فردی اگر به درستی نسبت به آسیب های اعتیاد آگاه نباشد و با افراد اشتباه معاشرت کند ممکن است گرفتار اعتیاد شود گفت: در جامعه ما به دلیل نزدیکی با منشاء تولید دسترسی به مواد مخدر آسان است و افراد باید بیشتر به تقویت مهارت های اجتماعی و خودکنترلی خویش بپردازند.

کد خبر 109707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد