فرزند بهزیستی زنجان نایب قهرمان کاراته ارمنستان شد

مدیربهزیستی شهرستان زنجان از درخشش فرزند بهزیستی و کسب نایب قهرمانی در مسابقات کاراته کشور ارمنستان خبر داد و گفت: تربیت انسان‌های خودباور و مستقل برای ساخت زندگی بهتر با خلق امید هدف اصلی مراکز شبه خانواده بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان مهدی آقاجانلو شرکت در مسابقات و جشنواره‌های ورزشی را گام موثری در هموار شدن مسیر توانمندی فرزندان دانست و افزود: توجه به ورزش فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی در دستور کار است که دراین زمینه باتوجه به مقدورات اداری از هیچ پشتیبانی دریغ نخواهیم کرد.

آقاجانلو با اشاره به اینکه بهزیستی شهرستان زنجان سرپرستی ۶۵ فرزند ۷ تا ۱۲سال و ۹۶ فرزند ۱۳ تا ۱۸ سال را عهده‌دار است تصریح کرد: ۹  فرزند بین۱۵تا ۱۸ سال تحت پوشش نیز مراحل آمادگی برای استقلال را سپری می‌کنند و در این مسیر بهزیستی و موسسات که شرکای اجتماعی هستند، در کنار هم می‌کوشند تا فرزندان بتوانند با دغدغه ی کمتری وارد جامعه شوند.

این مسئول استعدادیابی و حمایت از کودکان و نوجوانان با استعداد سازمان بهزیستی و تامین آینده‌ای روشن را جزو اولویت‌های این مجموعه عنوان کرد و گفت: آموزش‌های دوره‌ای خودمراقبتی، مهارت های زندگی و معرفی جهت فراگیری مهارتهای فنی چون مکانیکی، تعمیرات موبایل،  و ... به مراکز فنی و حرفه ای برای کسب درآمد از برنامه های بهزیستی برای فرزندان است تا این افراد آینده ای خوب و روشن برای خود رقم بزنند.

وی یاداور شد: ۵ مرکز تحت نظارت بهزیستی وظیفه نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست را عهده دار هستند.

کد خبر 109695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد