مدیر جدید حراست اداره کل بهزیستی ایلام منصوب شد

در آیینی با حضور مسئولان حراست کل استان و سازمان بهزیستی کشور و اعضا شورای معاونین بهزیستی ایلام، "عزت الله احمدی" به عنوان مدیر جدید حراست اداره کل بهزیستی استان ایلام معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، مدیر کل بهزیستی ایلام در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به خدمات ماندگار رئیس جمهور شهید در این مجموعه اشاره کرد و از جمله آنها را افزایش چند مرحله مستمری، برقراری مستمری تمامی مددجویان پشت نوبت،افزایش کمک هزینه مسکن و سرانه وام اشتغال، حمایت از خانواده های دارای فرزند چند قلو، آزمون استخدامی ویژه معلولان، پرداخت کمکهای موردی و ... برشمرد.

"حسین نورعلیوند" جایگاه حراست را مهم ارزیابی کرد و گفت: حراست بازوی مجموعه و نقش حافظ و نگهبان مجموعه داشته و هدف این حوزه پیشگیری در جهت اصلاح امور است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری بر عدم فعالیت کارکنان در ساعت اداری و یا استفاده از امکانات دولتی در جهت تبلیغ و یا علیه نامزدهای انتخابات تاکید کرد.

وی اظهار کرد: دغدغه این مجموعه حضور در انتخابات و تلاش برای تشویق در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو خواهد بود.

مسئولان حراست کل استان و کشور نیز در این نشست با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار حراست، به رسالت‌ها و وظایف مهم این حوزه اشاره کردند.

در این آیین با تقدیر از خدمات "حجت الله بابایی" مسئول پیشین حراست اداره کل بهزیستی ایلام، "عزت الله احمدی" به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد.

کد خبر 109609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد