هم افزایی بهزیستی و شهرداری در رابطه با کودکان کار و خیابان

با هدف توانمندسازی و بازپیوند کودکان کار و خیابان مدیرکل بهزیستی استان تهران با سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتناعی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان تهران:  جلسه ی مشترک با حضور محمد نصیری مدیر کل، محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، علیرضا محمدی معاون اجتماعی و محمد رضا بشیری مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران برگزار شد.  

محمد نصیری گفت: تعداد کودکان کار  در پایتخت پس از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم به طرز مشهودی کاهش داشته است و اجرا کنندگانی چون شهرداری، سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی بیشتر این کودکان را ساماندهی کرده اند.

هم افزایی بهزیستی و شهرداری در رابطه با کودکان کار و خیابان

وی در ادامه افزود جمعیت کودکان کار در سراسر جهان رو به افزایش است و جمع آوری مقطعی نمی تواند چاره ی کار دانسته شود. به همین منظور بایستی در مسیر پیشگیری از ظهور زمینه های کار کودک و همچنین توانمند سازی و بازپیوند کودکان به خانواده تلاش کنیم.

نصیری در جلسه گفت با مساعدت های دکتر زاکانی شهردار تهران بزودی مجتمع نگهداری و مرکز فوریت های  اجتماعی کودکان کار و خیابان در راستای خدمات کیفی بیشتر به این کودکان تاسیس و راه اندازی شود.

هم افزایی بهزیستی و شهرداری در رابطه با کودکان کار و خیابان

کد خبر 109564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد