ورامین | برگزاری مراسم ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد و شهدای خدمت جمهور

مراسم عزاداری به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد هفتمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان در حرم شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران ثامنی راد گفت : با همکاری کمیته امداد امام خمینی  ورامین مراسم ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد و هفتمین روز  شهادت رئیس جمهور محبوب و هیئت همراه با حضور مددجویان  و مسئولان و پرسنل  در حرم  شهدای گمنام ورامین  برگزار شد.
 
مراسم با تلاوت قران وسرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و مجری  مراسم در خصوص ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد و شهدای سانحه بالگرد اشعار و مطالبی را عنوان کرد و در ادامه  حجت اسلام فنح ابادی با سخنرانی در جمع حاضرین به ابعاد پیرامونی ارتحال امام و قیام  ۱۵خرداد و شهادت رییس جمهور پر تلاش و همراهنشان  پرداخت و با ذکر مصیبت یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت و درپایان مراسم مداح اهل‌بیت به مرثیه سرایی پرداخت. در این مراسم مسئولان  شهرستان ورامین سید محسن محمودی دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت شهرستان ورامین  و کادری رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران،   آباد رئیس اداره کار ورفاه اجتماعی، صفاری رئیس اداره ثبت احوال، کهزادی فرمانده بسیج ادارات ورامین و دیگر مسئولین، و علما و روحانیون حضور داشتند.

کد خبر 109117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد