شهرری | جلسه هم اندیشی با مراکز مشاوره

جلسه هم اندیشی بهزیستی شهرستان ری با مراکز مشاوره غیر دولتی، با هدف بررسی مشکلات مراکز مشاوره، چگونگی نظارت بر مراکز مشاوره توسط بازرسین، تقویتِ همکاریِ دو جانبه مراکز مشاوره با بهزیستی و جایگاه اصول اخلاقی در فرهنگ مشاوره تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه هم اندیشی مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره با هدف بررسی مشکلات مراکز مشاوره، چگونگی نظارت بر مراکز مشاوره توسط بازرسین، تقویتِ همکاریِ دو جانبه مراکز مشاوره با بهزیستی و جایگاه اصول اخلاقی در فرهنگ مشاوره تشکیل شد.

نعیمه صغیری معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی شهرستان ری، ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه، به اهمیت کار مشاوران و روانشناسان در جامعه پرداخت و انتظارات بهزیستی از مراکز مشاوره را بیان کرد.

کارشناس ناظر مراکز مشاوره بهزیستی شهرستان ری نیز پس از خیر مقدم به بررسی دستورالعملهای مراکز پرداخته و برخی چالشهای موجود در ارایه خدمات به جامعه را بیان نمود و با هدف هم اندیشی با مشاوران و روانشناسان شرکت کننده به راه حلها و پیشنهادات آنان در رفع این چالشها پرداختند.

در پایان نیز مشاوران و روانشناسان به معضلات و مشکلات موجود در جامعه مشاورین پرداخته و راه حلهای پیشنهادی خود را ارایه کردند.

کد خبر 109116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد