دیدار استاندار و مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌ های دارای چند عضو معلول در چیتاب شهرستان بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خدمات مدیرکل بهزیستی استان در رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های تحت پوشش افزود : این بازدیدها به منظور آشنایی بیشتر با مسائل و مشکلات نیازمندان ، بررسی و رفع این مشکلات می باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد/ شامگاه روز پنج شنبه   1403/3/10 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق مدیریت بحران استانداری و مدیرکل بهزیستی استان ، کارشناس بازرسی بهزیستی با خانواده‌ی دارای چند عضو معلول دیدار و گفتگو کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنان، دستورات لازم را در خصوص  وضعیت مسکن این خانواده‌ ها و حل مشکلات آنان صادر نمودند.

ایشان با قدردانی از خدمات مدیرکل بهزیستی  استان در رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های تحت پوشش افزود : این بازدیدها به منظور آشنایی بیشتر با مسائل و مشکلات نیازمندان ، بررسی و رفع این مشکلات می باشد.

در ابتدای این دیدار نیز اسماعیل دامیار، مدیرکل بهزیستی استان ضمن ارائه‌ی گزارشی از وضعیت این خانواده ها و اقدامات انجام شده در راستای کمک به حل مشکلات افراد تحت پوشش گفت: مسکن، اشتغال، حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند و ارائه‌ی خدمات مختلف به جامعه‌ی هدف، ارائه خدمات درمانی و توانبخشی معلولان از جمله اقدام‌های انجام شده در این راستا بوده است.

کد خبر 109032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد