برگزاری اولین جلسه ستاد مناسب سازی 1403در سالن بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد

اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی محیط شهری و اماکن دولتی و غیر دولتی 1403در راستای ارتقای کیفیت زندگی سالمندان و معلولان در سالن بحران استانداری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۳ اولین جلسه ستاد استانی مناسب سازی سالجاری با حضور معاون هماهنگی وامور عمرانی استانداری و مدیر کل دفتر فنی و امور عمرانی وحمل و نقل وترافیک استانداری ، مدیر کل امور شهری استانداری ، مدیر کل بهزیستی استان، مسول مناسب سازی بهزیستی و اعضا ستاد استانی در سالن ستاد بحران استانداری برگزار گردید .

معاون هماهنگی وامور عمرانی در این جلسه با اشاره به طرح‌های عمرانی در دست احداث در سال پیشرو، شاخص‌های چهارگانه عمومی مناسب‌سازی در جشنواره شهید رجایی و همچنین بر اجرایی شدن  مصوبات جلسه قبل تاکید نمودند.

 مدیر کل بهزیستی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسه، مناسب‌سازی محیط شهری برای تردد آسان معلولان و سالمندان و همچنین ساماندهی امور مربوط به این قشر از جامعه است.

 اسماعیل دامیار با تأکید بر ضرورت مناسب‌سازی اماکن عمومی و ادارات برای استفاده عموم شهروندان به ویژه افراد دارای معلولیت و سالمندان، خواستار همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شد.

در پایان این جلسه مقرر شد ادارات ذیربط نسبت به اجرای مصوبات جلسه و پیگیری امور مربوط به مناسب‌سازی دستگاههای دولتی و غیر دولتی ، محیط و مبلمان شهری اقدام کنند.

کد خبر 109974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد