برگزاری کارگاه آموزشی درمان مبتنی بر رویکرد شناختی_رفتاری (CBT)

کارگاه آموزشیِ درمان مبتنی بر رویکرد شناختی_رفتاری (CBT) در غرب استان و برای کارکنان اورژانس اجتماعی شهرستان‌های دالاهو، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب، به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

این کارگاه آموزشی با حضور صفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب، حسین مرادیان مسئول امور مداخله و اورژانس اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان، کارشناسان اورژانس اجتماعی شهرستان‌های نامبرده و با تدریس استاد حسن امیری در سالن اجتماعات فرمانداری اسلام‌آبادغرب برگزار شد.
 
در این کارگاه حسین صفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان، ضمن خیرمقدم به حاضرین، برگزاریِ کارگاه‌های آموزشی به‌صورت تخصصی برای کارکنان اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها را ضروری دانست و به تشریح عملکرد و برنامه‌های اورژانس اجتماعی در شهرستان اسلام‌آبادغرب پرداخت.

حسن امیری ضمن تشریح رویکرد درمانی شناختی_رفتاری (CBT) در کار با آسیب‌دیدگان اجتماعی و اصول و پایه‌های نظریِ این رویکرد، شیوه درمان و نحوه کار در این رویکرد را توضیح داده و تدریس کرد. کارشناسان حاضر نیز به بحث و تبادل‌نظر درخصوص این رویکرد و مرور موارد تجربه شده در مراکز اورژانس اجتماعی پرداختند.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 108899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد