هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت

بازدید مشترک کارشناسان بهزیستی استان با جهاد دانشگاهی در خصوص نحوه برگزاری و پشتیبانی اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ویژه افراد معلولیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ بازدید مشترک کارشناسان بهزیستی استان با جهاد دانشگاهی در خصوص نحوه برگزاری و پشتیبانی اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ویژه افراد معلولیت انجام شد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: این بازدید با هدف بررسی نحوه همکاری بهزیستی با مجموعه جهاد دانشگاهی، هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت است که افراد شرکت کننده در این آزمون را ۱۶۲ نفر که از این تعداد برای ۳۲ نفر نیاز به حضور منشی تسهیلگر، بمنظور مرتفع نمودن مشکلات احتمالی است.

وی استقرار راهنمایان و تسهیلگران برای کمک به داوطلبان در حین آزمون، تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز داوطلبان دارای معلولیت اعم از وسائل ایاب و ذهاب، نوشت افزار، اسکان و تأمین نیروهای خدماتی را از اهم مسائل برشمرد و افزود: به منظور برگزاری هرچه با کیفیت تر این آزمون هماهنگی و تبادل نظرهای لازم درون سازمانی با معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی، روسای ادارات بهزیستی شهرستانها در راستای پذیرایی، ایاب و ذهاب، تهیه منشی، نیروی خدماتی، مراقب و بسته فرهنگی جهت توانخواهان انجام شد.

گفتنی است این آزمون پنجشنبه ۱۷خردادماه در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

کد خبر 108847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد