شهرقدس | بازدید کارگروه ایمنی از دو مرکز ترک اعتیاد

بازدید دوره ای کارگروه ایمنی از دو مرکز ترک اعتیاد طلوع پیام زندگی و رهایی نوبهار قدس انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، لیلا خدری معاونت حوزه پیشگیری بهزیستی شهر قدس گفت: کارگروه ایمنی کمپ‌های ترک اعتیاد در حوزه پیشگیری تشکیل شد؛ این کارگروه با مشارکت شبکه بهداشت، آتش نشانی، پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و اداره بهزیستی شهرستان قدس ایجاد شده است.

وی افزود: اعضای این کارگروه از دو مرکز اقامتی ترک اعتیاد بازدید و موارد حادثه ساز و ناایمن این کمپ‌ها را شناسایی و گزارش این بازدیدها را به مدیران کمپ‌ها برای ایمن سازی به منظور پیگیری ارسال کردند.

امید نوراللهی مسئول مراکز اقامتی ترک اعتیاد بهزیستی شهرستان قدس گفت: در این بازدید ها وسایل و تجهیزات و نواقص ایمنی و کمبود از نظر الزامات مورد نیاز با حضور کارشناسان امر احصاء شده و موارد غیر اصولی و خارج از استاندارد اعم از فیزیکی، بهداشتی و ...، به نهاد های مربوطه اعلام شد.

وی افزود: در جریان این بازدیدها، با بررسی دقیق تجهیزات اطفای حریق، تاسیسات برقی و گازی و وسایل گرمایشی استفاده شده در بخش‌های مختلف این مراکز دستورالعمل ایمنی صادر و نکات لازم به مدیران این مرکز برای جلوگیری از حوادث ناگوار اعلام و هماهنگی های لازم جهت برگزاری دوره آموزشی برای کارکنان مراکز انجام شد.

کد خبر 108765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد