پاسخگویی مستقیم مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد  به اقشار مختلف مردم و جامعه هدف /به روایت تصویر

مدیرکل بهزیستی استان به منوال دوشنبه های هر هفته، این هفته نیز به صورت مستقیم با مردم دیدار و دستورات مقتضی جهت حل مسائل و دغدغه های آن ها را صادر کرد.

 به گزارش روابط عمومی  اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ اسماعیل دامیار ، مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین و مسئولین اداره کل بهزیستی به منوال دوشنبه های هر هفته و در راستای اجرای نهضت پاسخگویی، این هفته 1403/3/7  نیز به صورت مستقیم با مردم دیدار و دستورات مقتضی جهت حل مسائل و دغدغه های آن ها را صادر کرد.

اسماعیل دامیار ،مدیرکل بهزیستی استان ضمن تسلیت شهادت‌ آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان  گفتند: شهید جمهور ما سربازی در رکاب مقام معظم رهبری و رفیق و همسنگری از جنس شهید سلیمانی بودند.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه همه ما در مکتب مدیریتی و اخلاقی شهید عزیزمان ، مشق خدمت را دیده بودیم گفتند با اینکه آقای رئیسی یک شخصیت مجتهد، قاضی و مدیر بود، اما تمام این مقامات مانع نشد که درب خانه ، اداره و اتاق کار او و جایگاه‌های مدیریتی‌اش بسته باشد و مردم نتوانند دسترسی به ایشان  داشته باشند.

ایشان افزودند : این اسطوره اخلاق که نماد مردمداری و تجسم یک مدیر انقلابی بود، مردم را همیشه بر خودش ترجیح می‌داد، شب و روزش برای مردم بود.

مدیرکل بهزیستی در این نشست اظهار داشت: همانطور که در روحیه و عملکرد آیت‌الله رئیسی بارها و بارها نمود پیدا کرد ایشان متعهد به تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه بودند و همواره تاکید داشتند نباید کار مردم  بر زمین بماند.

وی در پایان گفتند انشاء الله خداوند توفیق بده همه ما بتوانیم رهروان شهید عزیزمان باشیم .

کد خبر 108754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد