جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شاهین دژ

در ادامه روند جلسات شهرستانی ، جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین دژ با حضور بهزیستی و ادارات متبوعه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

به ریاست فرماندار و حضور رئیس بهزیستی ، فرماندهی نیروی انتظامی ، بخشدار و نمایندگان سایر ادارات عضو ستاد ، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شاهین دژ در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار شد.

داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : بهزیستی شاهین دژ با نظارت های روزانه و هفتگی و همچنین ماهانه توسط کارشناسان پیشگیری و بازرسی نسبت به مرکز میان مدت ترک و بازتوانی افراد با اختلال سوء مصرف مواد مخدر زندگی دوباره اهمیت خاصی قائل بوده و در خصوص بهبود روند خدمت رسانی مرکز فوق پیگیری های مجدانه ای صورت گرفته است .

داداشیان افزود ؛ معتقدم که اثرگذاری طرح‌ها و آموزش‌ها از سن پایین و در مدارس بسیار بیشتر است و سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش، نتیجه‌بخش خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد ؛ اعتیاد مسئله‌ای اجتماعی است و درمان آن هم ضرورتاً باید اجتماع محور باشد و در کنار آن به مباحث پیشگیری، مبارزه و آموزش پرداخته شود.

گفتنی است در این جلسه کارشناس پیشگیری بهزیستی شاهین دژ مستندات مربوط به طرح کارزار رسانه ای مربوط به پیشگیری از اعتیاد با شعار ( محوری آیا می دانی الان فرزندت کجاست ؟ ) که در شهرهای شاهین دژ ، محمودآباد و کشاورز برگزار گردیده را در قالب پاورپوینت به جمع حاضر ارائه نمودند .

جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شاهین دژ

کد خبر 108331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد