جلسه هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت دهه امامت و ولایت جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های مشترک برای زنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان با بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی شاهین دژ و نماینده شبکه بهداشت و درمان و همچنین رابط سازمانی بهزیستی ( کارشناس امور اجتماعی) جلسه هماهنگی برنامه های خود مراقبتی سازمانی و همچنین برنامه های مشترک برای زنان سرپرست خانوار و همچنین تکمیل چک لیست خارجی بمناسبت دهه امامت و ولایت در محل بهزیستی شهرستان برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : خودمراقبتی گام اول سلامت بوده و شامل مهارت‌هایی است که افراد یاد می‌گیرند چگونه از خود، اطرافیان و خانواده‌شان مراقبت کنند .
وی افزود ؛ خودمراقبتی باعث ارتقای کیفیت زندگی می‌شود و این موضوع بالطبع بر ارتقاء کیفیت زندگی، اجتماع، کارایی و افزایش نیروی مولد در جامعه نیز اثرگذار است.
داداشیان تصریح کرد ؛ یکی از موضوعات مهم در برنامه‌های پیشگیری به ویژه پیشگیری سطح یک، توانمندسازی آحاد جامعه برای مراقبت از خود و خانواده‌ است .
موسوی نماینده شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ نیز ضمن تقدیر از بهزیستی اظهار کرد ؛علاوه بر اینکه کارکرد خودمراقبتی در حیطه‌های مختلف باعث ارتقاء سلامت فرد و خانواده می‌شود، موجب ارتقای سلامت اجتماعی نیز خواهد شد.
ایشان خاطرنشان کرد ؛ مسلماً زمانی که فردی بتواند از خود در برابر بیماری‌های جسمی و روانی و آسیب‌های اجتماعی مراقبت کند، بالطبع جامعه نیز سالم‌تر خواهد بود.
گفتنی است در این جلسه چک لیست خارجی برنامه های خود مراقبتی سازمانی تکمیل و برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش برنامه های متنوع مطرح و در خصوص اجرای آنان تفاهم نامه ای منعقد گردید .

کد خبر 110732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد