برگزاری ضیافت افطاری در جمع معلولان ذهنی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل

همزمان با شبهای پرفیض ماه مبارک رمضان، بویژه در شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ضیافت افطاری ساده با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دستگاهای اجرایی، مدیرکل و معاون امور توانبخشی بهزیستی استان، خیرین و معتمدین شهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، در حاشیه این ضیافت علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ماه پرخیر و برکت رمضان وتقارن آن با بهار طبیعت و حضور در جمع نیازمندان ومعلولان را به فال نیک گرفت و گفت: آغاز به کار فعالیتها و امورات اداری در جمع ولی نعمتان سازمانهای حمایتی و خدماتی بویژه سازمان بهریستی توفیق بسیار عالی برای دست اندرکاران دلسوز نظام محسوب می شودتا همواره رسیدگی به نیازهای این عزیزان را در اولویت امورات قرار دهند.

نیکزاد اظهار امیدواری کرد: با یاری پروردگار متعال و تمامی مسئولان دلسوز و مردمی بتوانیم با حمایت های حداکثری از این افراد در پیشگاه الهی و جامعه اسلامی سربلند باشیم و بنده به نوبه خود از تمامی تلاشهای صورت گرفته از سوی دولتمردان در حمایت و دستگیری از مستمندان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

 وی  ادامه داد: آنهایی که معلولان، بی سرپرستان و بد سرپستان را مورد حمایت قرارمی دهند قطعاً خدمات آنها باقیات و صالحات بوده و در آخرت هم نتیجه کارهای خیر خود را مشاهده خواهند نمود.

 این مسئول تصرح کرد: مجلس شورای اسلامی هم در تامین نیازهای افراد دارای معلولیت و جامعه هدف با تامین بودجه ها و اعتبارات لازم سعی داریم با افزایش اعتبارات، این قبیل از موسسات و مراکز کمترین دغدغه ها را در این مورد داشته باشند. لذا تا تحقق تمامی این نیازها و کسب استقلال نسبی از حیث اقتصاد، دولت از این افراد حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از برنامه های بهزیستی در ماه رمضان گفت: بحمداله بار دیگر توفیق حاصل شد تا در جمع حانواده بزرگ بهزیستی بویژه معلولان  ذهنی موسسه خیریه و نگهداری از معلولان ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) قرار گرفته و در کنار این عزیزان و به اتفاق برخی از مسئولان روزه خود را افطار نمائیم.

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که بهره جستن از ظرفیت بالای معتمدین و خیرین برای تحقق اهداف و نیازهای سازمان، شرکای اجتماعی و موسسات وابسته بسیار حائز اهمیت می باشد گفت: تمام دغدغه های موسسات و مجموعه های یاری رسان بر این پایه استوار می باشد که با راه اندازی و برپایی مجالس متعدد بویژه ضیافت های افطاری بتوانند از پتانسیل  خیرین و سایر افراد بمنظور تحقق مطالبت بهره گیرند.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان ساخت: مجموعه بهزیستی بعنوان یک سازمان حمایتی و خدماتی تمام سعی و تلاش خود را معطوف پیگیری و رسیدگی به نیازهای ولی نعمتان خود قرار داده است و در همین راستا خدمات بسیار متنوع و مختلفی را به جامعه هدف ارائه نموده و این حمایت ها همچنان تداوم دارد.

وی به اجرای پویشی تحت عنوان " پویش مثبت ماه" همزمان با سراسر کشور اشاره کرد وگفت: امسال خوشبختانه با همراهی تمامی شرکای اجتماعی و مردم عزیز پویش مثبت ماه با هدف معرفی افرادی که در میان تاریکی های زندگی چراغی افراشته و یا راهی ساخته اند و به منظور بر آوردن آرزوی های جامعه هدف سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است تا با این اقدام بتوان در تحقق نیازهای مددجویان مثمر ثمر واقع شد.

این مسئول ادامه داد: برای این منظور با شماره گیریه کدهای دستوری #۱۲۳* و #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* خیرین و سایر بزرگواران می توانند با شماره گیری این کدها مساعدت ها و کمک های خود را برای یاری رسانی به این عزیزان اهدا نمایند.

گفتنی است در پایان این ضیافت به پاس حمایت های بی دریغانه مجموعه تالار قصر سفید از مددجویان و ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی لوح سپاس به این خیر نیک اندیش اهداء گردید.

کد خبر 104867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد