خلخال|  پشت نوبتی های واحد توانبخشی شهرستان خلخال به صفر رسید

به گزارش روابط عمومی، کمیته توانبخشی به منظور بررسی و پرداخت کمک هزینه برای توانخواهان دارای معلولیت، برقراری مستمری و حق پرستاری خانواده محور و ضایعه نخاعی با حضور رئیس، پزشک معتمد، اعضای کمیته و کمسیون تخصصی اداره بهزیستی شهرستان خلخال برگزار گردید.

رسول پوزن رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال اعلام نمود: با لطف پروردگار متعال و عنایات دولت سیزدهم، مسئولین کشوری و استانی، ولی نعمتان جامعه هدف بهزیستی نسبت به سالهای قبل از افزایش ۶۰ درصدی مستمری ماهانه و صد درصدی پذیرش و تحت پوشش قرار گرفتن بهرمند شده اند.

رئیس بهزیستی خلخال خاطر نشان ساخت: لازم به ذکر می باشد که در طول یکسال اخیر، برقراری حق پرستاری خانواده محور و ضایعه نخاعی معلولین اداره بهزیستی شهرستان خلخال به تعداد ۱۳۸نفر، با پیگیری و تلاش مجدانه مدیرکل و معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان از بابت تخصیص و تامین اعتبار لازم و زحمات همکارانم در شهرستان پذیرش و ماهیانه ۲۱ میلیون ریال به مستمری این عزیزان اضافه شده است.  

پوزن افزود: پشت نوبتی های واحد توانبخشی شهرستان که از سه سال قبل بلاتکلیف و پشت نوبت مستمری  بودند در طول این یکسال بکلی پذیرش شده و از مزایای سازمان بهزیستی بهره‌مند هستند و تابه امروز پشت نوبت حائز شرایط دریافت حقوق نگهداری و مستمری ماهانه نداشته و به صفر رسیده است.

کد خبر 106585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد