نیر| همکاری بهزیستی و شهرداری در راستای کنترل آسیبهای اجتماعی وتبلیغات  خط 123 در سطح شهر

در راستای ارتقاء همکاری و تعامل مجموعه بهزیستی و شهرداری، رئیس بهزیستی نیر ضمن حضور در شهرداری شهر نیر با شهردار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نیر: در این دیدار علی اختری رییس بهزیستی نیرضمن تشکر و قدردانی از همکاری شایسته شهرداری در راستای تحقق اهداف وماموریتهای سازمانی بهزیستی به ویژه در حوزه خدمت به افراد دارای معلولیت ومحدودیت، گفت : مناسب سازی معابر و اماکن عمومی شهر نیر باید به طور جدی پیگیری شود و این مهم همکاری و تعامل شهرداری را طلب می کند.  
وی در ادامه افزود: همچنین همکاری شهرداری در حوزه کنترل وکاهش آسیب های اجتماعی بسیار تاثیرگذار می باشدو انتظار ما از شهرداری این است که به عنوان یکی از همکاران خوب بهزیستی ما را یاری کنند. ودر خصوص استفاده از ظرفیت های موجود و اجرای برنامه های مشترک برای کاهش آسیب های اجتماعی و استفاده افراد از خدمات مشاوره ای واطلاع رسانیو آگاه سازی از خدمات خط ۱۲۳ و تعیین محل نصب بنرهای اورژانس اجتماعی در نقاط پرتردد شهر تبادل نظر شد.  
در ادامه شهردار نیر با تقدیر از خدمات ارزنده مجموعه بهزیستی به اقشار نیازمند جامعه، خدمت به جامعه هدف بهزیستی را از توفیقات الهی دانست واظهار داشت : امیدوارم با تعامل بیشتر دو مجموعه زمینه خدمات ماندگار واثر بخش بیشتری برای همه آحاد جامعه به ویژه جامعه هدف بهزیستی فراهم شود.  
لازم به ذکر است در  ۱۰ نقطه پرتردد شهر بنرهای خط۱۲۳ بهزیستی در تابلو های شهرداری نصب و در دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 104494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد