بندرلنگه| برگزاری جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان

جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان بندرلنگه، با حضور رئیس بهزیستی، معاون فرماندار و دیگر اعضا در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان بندرلنگه، با حضور رئیس بهزیستی، معاون فرماندار ، خیرین و مسئولان مشارکت‌های مردمی این شهرستان، در محل فرمانداری برگزار شد.

سیده لیلا موسوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرلنگه در این جلسه،ضمن ارائه گزارش خلاصه ای از عملکرد و نحوه هزینه کرد کمک های مردمی در حوزه مشارکتهای بهزیستی؛ شهرستان بندرلنگه را از حیث مشارکت خیرین ، ممتاز دانست و با اشاره به اهمیت شورای مشارکت‌های مردمی در قانون این سازمان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه، برنامه‌ریزی برای جلب و جذب کمک‌های مردمی و چگونگی هزینه کرد این کمک‌هاست.

سیده لیلا موسوی با اشاره به آمار بالای پرونده‌های مددجویان و توان‌خواهان نیازمند تحت پوشش خدمات کمک‌های مالی و غیرمالی بهزیستی افزود: به دلیل وظایف متعدد بهزیستی شهرستان در حوزه‌های توانبخشی، امور اجتماعی و پیشگیری، همچنین نیازهای گوناگون و روزافزون جامعه هدف تحت پوشش، منابع و اعتبارات جاری بهزیستی، پاسخ‎گوی نیازهای فعلی مددجویان و افراد دارای معلولیت نیست.

در ادامه نماینده امام جمعه بندرلنگه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای خالصانه و خیر خواهانه تمامی خیرین با بیان اهمیت کار خیر و ارزش وقف گفت : مردم و خیرین با حضور در بهزیستی فرصتهای طلایی بدست می آورند و با انجام کارهای خیر برای آخرت خود توشه جمع می کنند.

وی در ادامه گفت : خیرین و مسئولین باید درد و مشکل همنوعان را مشکل خود بدانند و در رفع آن به دردمندان کمک نمایند.

"حاج آقا چاوشی" با ابراز خرسندی از حضور در جلسه گفت : شورای مشارکتها باید از بخش دولتی صرف جدا شده و مردم را دخیل نموده و در جهت جلب مشارکتها جامعه هدف را از نزدیک بشناسند و در جهت رفع مشکلات جامعه هدف پیشقدم شوند.

در این جلسه معاون فرماندار شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه بهره گیری از مشارکتهای مردمی شرایط رشد و بالندگی بهزیستی را فراهم می آورد اظهار داشت : با بهره گیری از توان آحاد جامعه از طریق جلب و جذب کمک ها و حمایت های عامه مردم شرایط رشد و بالندگی معنوی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه هدف بهزیستی فراهم می آید .

وی در ادامه یکی از وظایف شورای مشارکتهای مردمی را ترویج فرهنگ مشارکت و استفاده از ظرفیت مردم و بخصوص خیرین در امر کمک رسانی به نیازمندان برشمرد .

کد خبر 103181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد