جاسک | برگزاری میز خدمت در محلات کم برخوردار

رزمایش جهادی توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر بر خوردار۲۰۲۰ دستگاه های خدمات رسان در محله یکبنی شهر جاسک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ رزمایش جهادی توانمندسازی وتحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار۲۰۲۰ با حضور رؤسا و کارشناسان ادارات بهزیستی،ناحیه مقاومت بسیج،هلال احمر،کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

مسئولین بهزیستی جاسک در این رزمایش جهادی به ارائه خدمات تخصصی به اهالی وساکنین محله یکبنی در مسجد امام سجاد(ع) پرداختند.
احمد بلوچ رئیس اداره بهزیستی شهرستان جاسک با اشاره به اینکه طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰، نماد بارز فعل خواستن در محرومیت زدایی است، بیان کرد: هدف از شرکت در این رزمایش جهادی اجرای توسعه پایدار در این محلات است که این امر همکاری و همدلی نهادها، دستگاه ها و معتمدین محلی را می طلبد تا با ارائه کلیه خدمات حمایتی و مددکاری، مردم محله  به خودباوری و توانمندسازی برسند.
وی با مهم برشمردن محرومیت زدایی در این محلات تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ساختاری که در این محلات وجود دارد از ظرفیت های گسترده در این محلات نباید غافل شویم و با اجرای طرح های جهادی با بهره گیری از ظرفیت ساکنین محلات، توانمندسازی ساکنین محقق گردد.

کد خبر 102603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد