به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر توکلی مدیرکل دفترمشاوره و خدمات روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، دکتر امیری معاون دفترمشاوره و خدمات روانشناختی سازمان بهزیستی کشور و علاالدینی سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی مازندران از کلیه قسمت های مرکز تلفنی صدای مشاور ۱۴۸۰شهرستان ساری بازدید و جهت بررسی روند ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات و مشاوره های روانشناختی، با کارکنان و مشاوران دیدار و گفتگو کرد.

شایان ذکر است؛ خط ۱۴۸۰ جهت برطرف نمودن مشکلات روانشناختی در زمینه‌های فردی، خانواده، کودک و نوجوان، تحصیلی، شغلی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره طلاق، توانایی تصمیم گیری صحیح و مناسب و همچنین تقویت مهارت‌های زندگی و مهارت‌های بین فردی به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد. 

خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی مازندران از ساعت ۸ تا۲۴ به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه های فردی و خانوادگی از جمله بالینی (افسردگی، اضطراب و استرس)، خانواده، ازدواج، طلاق، کودکان و نوجوانان و... آماده مشاوره و پاسخگویی به شهروندان عزیز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد