صبح روز چهاردهم اردیبهشت ماه، مراسم ویژه "گرامیداشت روز روانشناس" با حضور مجیدرضا اصلاحی معاون پشتیبانی بهزیستی گیلان، محمدعلی اباذری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گیلان، آریا طوفانی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی گیلان،دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی و جمعی از کارکنان ؛ روانشناسان و مددجویان بهزیستی استان گیلان در سالن شهیدسلیمانی مجتمع شهید فیاض بخش بهزیستی گیلان برگزار و از روانشناسان نمونه ادارات و مراکز وابسته به بهزیستی استان گیلان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، در این مراسم که به همت معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی گیلان برگزار شد آریا طوفانی معاون توسعه پیگشیری بهزیستی استان ضمن تبریک روز روانشناس و ارائه گزارشی جامع از عرضه خدمات مشاوره و روانشناسی توسط بهزیستی گیلان ، نقش روانشناسان را در کاهش آسیبهای اجتماعی بسیار موثر برشمرد و گفت: روانشناسان همواره با ارائه خدمات مشاوره نقش بسزایی در آرامش و کم کردن مشکلات روانی جامعه دارند.

وی در ادامه ورود افراد غیرمتخصص در حیطه علم روانشناسی را از آسیبهای این حرفه دانست و افزود: برای اعتمادسازی  و ایجاد رابطه عمیق بین مراجعین و مشاورین می بایست روانشناسانی به این حیطه ورود کنند که از علم و دانش کافی برخوردار باشند تا بتوانند گره گشای مشکلات مردم باشند.

طوفانی با بیان اینکه بررسی و نظارت و همچنین آموزش حرفه ای برای بهبود کیفیت خدمات در اولویت کاری سازمان است خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی با نظارت دقیق ، ارائه آموزش های لازم و همچنین صدور گواهی صلاحیت حرفه برای روانشناسان متخصص سعی برآن دارد با استفاده از افراد کاردان و متعهد، اعتماد عمومی جامعه را جلب کند تا از بروز بسیاری از آسیبهای اجتماعی پیشگیری شود.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان گیلان در پایان سخنان خود ضمن تشکر از تمامی عوامل و دست اندرکاران برپایی مراسم ، ابراز امیدواری کرد تا در آینده خدمات روانشناختی تحت پوشش بیمه پایه قرار گیرد تا همه آحاد مردم بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

همچنین در پایان این مراسم از کارکنان روانشناس شاغل در ادارات و مراکز وابسته به بهزیستی استان گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است اجرای نمایش هنری و موسیقی توسط افراد تحت حمایت سازمان بهزیستی نیز از سایر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد