مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز ۱۰ خرداد با همراهی جمعی از مسئولان و مدیران کل استان ، میزخدمت و دیدار بی واسطه با مردم را در مسجد جامع بستک برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای سلسله میزهای خدمت استاندار هرمزگان در شهرستان‌های این استان با شعار «بی واسطه با مردم» ، کاروان مدیران دولت مردمی ، پنجشنبه ۱۰ خرداد سال جاری به ریاست استاندار هرمزگان ، راهی شهرستان بستک شد. مهدی دوستی در نخستین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای بستک به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

در ادامه میز خدمت دولت مردمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، فرماندار و ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان در مسجد جامع شهر بستک دایر گردید.

در این برنامه که با حضور معاونان امور عمرانی، امور اقتصادی، منابع و توسعه مدیریت استانداری هرمزگان، مدیران کل بازرسی، حوزه استاندار، امور اقتصادی، دفتر سرمایه گذاری، امور شهری و شوراها، امور روستایی و دهیاری‌ها، امور اتباع و مهاجرین، امور اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان همراه بود ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به همراه رییس اداره بهزیستی شهرستان بستک پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی بود و دستوراتی جهت تسریع در پیگیری و تحقق مطالبات مراجعین صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد