به گزارش روابط عمومی بهزیستی ماکو،
علی اصغراکبری رئیس بهزیستی ماکو ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز مثبت زندگی، نحوه عملکرد آن مرکز در خدمت رسانی به جامعه هدف را بررسی و با مسئول مرکز دیدار و با ارائه راهکارهای تخصصی در راستای بهبود کیفی خدمات گفتگو کرد.
اکبری خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی تلاش نموده تا با جانمایی متوازن جغرافیایی مراکز مثبت زندگی در سطح کشور و با اتخاذ رویکردهای نوین مددکاری اجتماع محور و مددکاری خانواده محور، زمینه ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات اجتماعی ارائه شده به جامعه هدف این سازمان را فراهم نماید.
اکبری در این بازدید، اهمیت به وضعیت مناسب سازی مراکز، نحوه ارائه خدمات الکترونیک و برخط، حضور مسئول فنی و مددکاران و نحوه وکیفیت ارائه خدمات به مددجویان و معلولان تحت پوشش و لزوم اشراف مددکاران بر دستورالعمل های به روز سازمان و در دسترس بودن پروانه فعالیت مراکز را مهم برشمرد و بر اجرای دقیق آنها تاکید کرد.
نظر شما