جلسه توجیهی دستورالعمل جدید حوزه زنان برای مددکاران مراکز بهزیستی شاهین دژ

جلسه توجیهی جمع‌بندی ابهامات و سوالات در خصوص دستورالعمل حوزه زنان با حضور مددکاران اجتماعی مراکز مثبت زندگی در بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ،

به همت کارشناس امور اجتماعی با حضور ریاست بهزیستی شاهین دژ و مددکاران حوزه اجتماعی مراکز مثبت زندگی فعال در سطح شهرستان جلسه توجیهی و جمع‌بندی کلیه سوالات و ابهامات دستورالعمل جدید حوزه زنان در سالن کنفرانس بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.
مهری داداشیان ضمن تقدیر از پیگیری های مددکاران مراکز و بانیان این جلسه گفت : اجرای دقیق دستورالعمل کاری مهم و راهبردی در حوزه زنان و خانواده نشان‌دهنده تلاش دولت سیزدهم برای تحول اساسی و اصولی در این حوزه مهم است که در واقع با کانون خانواده‌ها ارتباط مستقیم دارد
وی تصریح کرد ؛ امید است علاوه بر توانمندسازی زنان در بخش اشتغال و مشارکت اقتصادی ، در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز قدم‌های مثبتی در این دستورالعمل برداشته شود.
نورپور کارشناس مسئول امور اجتماعی بهزیستی شاهین دژ گفت : موضوع زنان و خانواده ، حوزه های فرابخشی هستند که همواره طیف وسیعی از فعالیت ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در کشورمان را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به خود اختصاص می دهند .
ایشان خاطر نشان کرد: به گونه ای که کمتر حوزه ای در کشور را می توان نام برد که به نحوی به این دو موضوع ارتباط نداشته باشد. در این میان «زنان سرپرست خانوار » از جمله افرادی هستند که وفاق ملی بر سر آسیب پذیر بودن آن ها موجب شده است که دستگاه های متعددی از جمله سازمان بهزیستی خود را دست اندرکار رفع مسائل این زنان و خانواده های آنان دانسته و از این رو با طراحی و مدوّن کردن دستورالعمل جدید در این حوزه بتوانیم گامی بزرگ در جهت خدمت رسانی به این قشر برداریم .
در ادامه کارشناس امور اجتماعی بهزیستی شاهین دژ متن دستورالعمل مربوطه را قرائت نموده و مددکاران حاضر در جلسه در خصوص مفاد آن راهکارهای خود را پیشنهاد دادند.

کد خبر 99500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد