مراسم گرامیداشت روز زن و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بهزیستی شهرستان شوط

همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و سالگردشهادت سردار سلیمانی مراسمی در سالن اداره بهزیستی شوط باحضور رئیس ،کارکنان و حجت الاسلام ابراهیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شوط،
حجت الاسلام ابراهیمی ضمن محکوم کردن حادثه کرمان گفت: حادثه تروریستی کرمان منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد و ایران را به سوگ نشاند و موجی از اندوه و تأثر را مهمان سینه هایمان کرده است.

وی افزود: این اقدام ددمنشانه اهریمنان بار دیگر ثابت کرد فتنه‌ها و توطئه‌های بدخواهان ایران اسلامی، تمامی ندارد و واهمه آنها همچنان که خود گفته‌اند، از شهید سلیمانی بیش از حاج قاسم سلیمانی است که اگر جز این بود در سالگرد شهادت این عزیز، دست به چنین اقدامی نمی‌زدند.

ایشان در ادامه افزود:حاج قاسم، نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید.

شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ او در همه‌ این سالیان بود. شهید سلیمانی، چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ دلبستگان مقاومت خونخواه این شهید اسلام هستندو با شهادت ایشان راه او متوقف نخواهد شد بلکه خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه بااشاره به ولادت حضرت فاطمه (س) و برشمردن اوصاف آن بانوی بزرگ اسلام گفت:همه بانوان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) در زندگی شخصی و اداری خود میتوانند گام های موثری برای خود و جامعه بردارند.

گفتی است : در پایان مراسم از بانوان و مادران شاغل در بهزیستی شهرستان با اهدا لوح تقدیر شد.

کد خبر 99077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد