سیاست اصلی گزینش در دستگاههای اجرایی دستگیری و راهنمایی است

سیاست اصلی گزینش در دستگاههای اجرایی دستگیری و راهنمایی با هدف اصلاح امور با حفظ حرمت و جایگاه افراد در سازمانهاست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور در سفر به شهرکرد و در جمع اعضای شورای معاونین کار در بهزیستی را پر مسئولیت عنوان کرد و گفت: سازمان بهزیستی وظیفه خطیر و پر مسئولیتی بر عهده دارد که گاها به اهمیت کاری که انجام می دهیم آگاه نیستیم و امیدواریم در روز حساب بتوانیم از ذخیره این اعمال استفاده کنیم.

زارعی با اشاره به مناسبت های گذشته و در پیش خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) سند حقانیت شیعه است و تمام زحماتی که از صدر اسلام کشیده شده به واسطه حضرت زهرا (س) تداوم پیدا کرد و ایشان نور پیوند دهنده بین نبوت و امامت بوده که اگر نبود انفصال بین نبوت و امامت حادث می شد. همچنین پانزدهم دیماه سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) برای تشکیل هسته گزینش که همه گزینشگران به خود می بالند که مجریان فرمان حضرت امام (ره) هستند.

وی اظهار داشت: در گزینش بحث حق الناس مطرح است، حب و بعض هایی که در کار مطرح است باید مد نظر قرار گیرد و خدایی نکرده تاثیری در روال انجام کار نداشته باشد. منیت در کار مطرح نباشد و قانون سرلوحه فعالیتها قرار گرفته و حرمت افراد نیز حفظ شود.

مدیرکل هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور افزود: هر فرد در هر مسئولیتی که قرار دارد باید مسئولیتش را به نحو احسن انجام دهد و مدیر هر قسمت مسئول مستقیم نظارت بر روند بخشنامه های گزینش می باشد.

زارعی مهم ترین هدف دفتر گزینش را اصلاح امور عنوان کرد و گفت: سیاست اصلی گزینش در دستگاههای اجرایی دستگیری و راهنمایی با هدف اصلاح امور با حفظ حرمت و جایگاه افراد در سازمان است.

کد خبر 98308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد