فامنین| برگزاری شورای ساماندهی سالمندان شهرستان / دستگاه های اجرایی پای کار بیایند

حمید رستمی؛ معاون فرماندار شهرستان فامنین در نخستین جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی باید در اجرای سند ملی ساماندهی سالمندان اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان فامنین، وی با اشاره به اینکه بیشترین وظیفه در حوزه سالمندان بر عهده ادارات بهزیستی، مرکز بهداشت و اداره کار است، گفت: دستگاه های عضو شورا هر یک وظایفی را برعهده دارند و نباید از نقش دستگاه هایی چون آموزش وپرورش، تامین اجتماعی و غیره غافل بود.

در ادامه، شکیبا کولیوند؛ کارشناس دبیرخانه ساماندهی سالمندان استان همدان به تشریح سیاست های جمعیتی و تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم تکریم سالمندان پرداخت.

وی هم چنین، به تشریح وظایف کمیته ها پرداخت و گفت: بنیادهای فرزانگان و سازمانهای مردم نهاد در زمینه اجرای سند و نیازسنجی سالمندان می توانند نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

در ادامه، ابوالقاسم حسینی؛ ریاست بهزیستی شهرستان فامنین به تشریح برنامه های مربوطه پرداخت و گفت: بهزیستی در زمینه ارائه خدمات به سالمندان پای کار بوده و با توجه به اینکه دبیرخانه مربوطه در بهزیستی دائر است، همکاری در بهبود وضعیت سالمندان و ارائه خدمات به این قشر را در دستور کار قرار داده است

کد خبر 98039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد