ساری | برگزاری آیین کهن یلدا در خانه طلوع مهر پسران در شهرستان ساری 

با حضور نوبخت فرماندار شهرستان ساری، اسماعیلی مشاور استاندار مازندران در امور افراد دارای معلولیت، قبادی شهردار ساری و موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری، مراسم شب یلدا در خانه طلوع مهر پسران در شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری، محمد علی نوبخت فرماندار مرکز استان در بازدید از این مرکز و در جمع فرزندان بهزیستی، آنان را امید آینده ی جامعه دانست و اظهار داشت: هیچ چیز نباید جوانان را از تلاش در جهت پیشرفت و رشد اجتماعی بازدارد. 

وی هدف از اینگونه نشست ها را ایجاد انگیزه در فرزندان بهزیستی دانست و افزود: جوانان سرمایه نظام هستند و در حفظ این سرمایه هیج کدام تفاوتی ندارند. 

قبادی شهردار ساری با تاکید بر اهمیت تعامل بیشتر بهزیستی و شهرداری گفت: جامعه ی هدف بهزیستی ساری شهروندان همین شهر هستند و همگی ما در قبال آنان مسئولیم. 

وی افزود: این آمادگی در شهرداری ساری جهت بررسی مشکلات فرزندان بهزیستی در جهت توانمندسازی وجود دارد .

حامد اسمعیلی مشاور استاندار در امور افراد دارای معلولیت با شایسته دانستن چنین اقداماتی، تاکید کرد: آنچه می تواند اینگونه بازدیدها را بستری جهت اعتماد اجتماعی بیشتر نماید کمرنگ شدن شکاف های اجتماعی فی مابین این فرزندان و سایر اقشار جامعه است.

سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری، حضور همگرایانه دکتر نوبخت فرماندار و مهندس قبادی شهردار ساری را برای این مرکز اثربخش دانست و تصریح کرد: بی شک این گونه بازدیدها ضمن امری معنوی و قابل ستایش، بارقه ی امید در دل فرزندان بهزیستی در جهت مطالبه گری خواست و نیازشان روشن خواهد کرد. 

کد خبر 97855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد