بازدید دادستان شهرستان دنا از کمپ های این شهرستان

شهریار اشکانی رییس اداره بهزیستی شهرستان دنا در این بازدید گفتند در راستای حفظ حقوق شهروندی و بررسی مشکلات و معضلات مددجویان کمپ های ترک اعتیاد، تمامی بازدید ها به صورت سرزده و مستمر، در راستای ارزیابی بهتر جهت برطرف کردن نقاط ضعف کمپ های شهرستان و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف انجام می گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ پنج شنبه 1402/9/23 دادستان شهرستان دنا به همراه رئیس آتش نشانی شهرستان، رییس اداره بهزیستی، کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی از کمپ های ترک اعتیاد در این شهرستان بازدید و سرکشی  نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دکتر افشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دنا با هیئت همراه  به صورت سرزده از بخش های مختلف کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان بازدید و سرکشی کردند و بصورت مستقیم در جریان خدمات و فعالیت کمپ ها در راستای ارزیابی و بهبود خدمات به جامعه هدف قرار گرفت.

شهریار اشکانی رییس اداره بهزیستی شهرستان  دنا در این بازدید گفتند در راستای حفظ حقوق شهروندی و بررسی مشکلات و معضلات مددجویان کمپ های ترک اعتیاد، تمامی بازدید ها به صورت سرزده و مستمر، در راستای ارزیابی بهتر جهت برطرف کردن نقاط ضعف کمپ های شهرستان و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف انجام می گیرد.

کد خبر 97399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد