پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز دانشجو

در بخشی از پیام مدیرکل بهزیستی استان آمده است: ۱۶ آذر سالروز ایثار و از خودگذشتگی دانشجویانی است که در مقابله با استبداد سر فرود نیاورده و نقطه عطفی را در استقلال ملت ایران رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان دکتر چاووشی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، در پیامی این روز را گرامی داشت، متن پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به این شرح است:

دانشجو قشر فرهیخته و بالنده جامعه است که با روحیه حقیقت جویی، علم‌اندوزی و مسئولیت‌پذیری با بینش و شعور سیاسی و با تاسی از فرهنگ ظلم ستیزی در ادوار مختلف همواره در مسیر حق و عدالت ثابت قدم بوده و از ارزش‌های اسلامی و انسانی در مسیر تکامل و رشد اجتماعی دفاع کرده است.

۱۶ آذر سالروز ایثار و از خودگذشتگی دانشجویانی است که در مقابله با استبداد سر فرود نیاورده و نقطه عطفی را در استقلال ملت ایران رقم زدند و امروز هم دانشجویان متعهد، آگاه، بیدار و آراسته به تقوای الهی به عنوان پرچم داران علم و آگاهی می‌توانند در جهت تعالی ایران اسلامی، این مرز و بوم را به اوج اقتدار و فتح قله‌های افتخار برسانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، روز دانشجو را به جویندگان دانش و معرفت به ویژه دانشجویانِ تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق و سلامتی همگان را خواستارم.

ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 96623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد