️حضور مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در برنامه رادیویی پرسمان

شرفی مدیر کل بهزیستی استان، با حضور در صدا و سیمای استان، مهمان برنامه رادیویی پرسمان بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، شرفی در ابتدای برنامه که به مناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت برگزار شد، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت، به تشریح برنامه های پیش بینی شده در بهزیستی استان به مناسبت گرامیداشت این هفته پرداخت.
️مدیر کل بهزیستی استان در ادامه اشاره ای به اقدامات شاخص بهزیستی در راستای خدمت به جامعه هدف، به ویژه معلولین داشت. شرفی در این خصوص گفت: با توجه به نیاز سنجی های بعمل آمده در خصوص وسایل کمک توانبخشی و ضرورت بهره مندی توانخواهان از این اقلام، مهمترین نیازهای مددجویان در این حوزه احصاء و با رایزنی و پیگیری های انجام شده و از طریق استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های دولتی به ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، خیرین نیک اندیش ، دستگاه قضایی، بنیاد علوی و اعتبارات سازمان بهزیستی کشور در سال جاری، موفق به برگزاری طرح تامین وسایل کمک توانبخشی معلولین تحت عنوان الگوی چند جانبه تامین اقلام کمک توانبخشی در استان شدیم. وی افزود با برگزاری این طرح، دیگر معلول پشت نوبت متقاضی استفاده از وسایل کمک توانبخشی در استان نداریم.
️شرفی در ادامه صحبت های خود به موضوع جذب کامل مددجویان پشت نوبت دریافت مستمری اشاره ای کرد و بیان داشت: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم به محرومان و اقشار آسیب پذیر، هیچ مددجوی پشت نوبت دریافت مستمری در استان نداریم و تمامی این عزیزان در چرخه حمایت بهزیستی قرار گرفته اند. ️مدیر کل بهزیستی استان در برنامه پرسمان، پیرامون شرایط واگذاری ویلچر برقی، افزایش قریب به ۴۰ درصدی مبلغ مستمری مددجویان در دولت سیزدهم ، شرایط بهره مندی معلولین از کمک هزینه حق پرستاری و تسهیلات اشتغال اعطایی به جامعه هدف مسائلی را عنوان کرد.

کد خبر 96318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد